
Het mediamerk voor de nieuwe generatie 60+. Elke dag maken we content waar de doelgroep zich in herkent, laat inspireren en in beweging komt.
Ons uitgangspunt is simpel:
in deze levensfase houdt het niet op, het begint opnieuw.
Artikelen over cultuur, gezondheid, financiën, werk, digitalisering, en persoonlijke groei: altijd met een frisse, respectvolle blik op ouder worden.
Wekelijks inspiratie voor 41.000+ lezers.
Herkenbare verhalen, tips, interviews en het laatste uit de Proudies-community.
Onderzoeken over o.a. werk & pensioen, gezondheid, technologie en zingeving.
Gebaseerd op onze eigen data, interviews en ProudiesLab-inzichten.
Verdiepende gesprekken over de grote thema’s van het leven, met series zoals Tijd van Leven en Proudies Portretten.
Een selectie van betekenisvolle banen en vrijwilligersrollen voor iedereen die wil blijven bijdragen of iets nieuws wil proberen.
Onze community met cursussen, themaweken, workshops en cohortprogramma’s: voor iedereen die wil blijven leren, groeien en verbinden.
Omdat onze doelgroep niet zomaar te bereiken is met generieke communicatie. Zij willen relevantie, kwaliteit, vertrouwen en herkenning. En precies dat bieden wij: via onze eigen formats en een sterk, loyaal bereik.
We helpen merken via campagnes op maat, branded content, series, community-activaties en diepere samenwerkingen.
Altijd passend bij de levensfase, de toon en de leefwereld van 60+.
Elke maand komen er 1.500 nieuwe nieuwsbriefinschrijvers bij.
Onze community groeit snel, breed en betrokken en vormt de basis voor campagnes die niet alleen bereik creëren, maar echte verbinding.