
Je hebt altijd toegang tot onze rapporten, trends en analyses. We vullen de Data-Room voortdurend aan met nieuwe onderzoeken en learnings uit de community. Zo weet jij precies wat er speelt binnen de 60+ doelgroep.
Elk jaar voeren we een grootschalig onderzoek uit onder minimaal 2.000 Proudies-leden. We brengen gedrag, waarden, wensen en voorkeuren in kaart, ondersteund door ons eigen bereik. Het zorgt ook voor zichtbaarheid bij een van de snelst groeiende en vermogendste doelgroepen in Nederland.
Wil je weten of jouw campagne, product of concept aanslaat?
Met ProudiesLab testen we het direct bij de doelgroep. Je krijgt snelle, eerlijke en concrete feedback: precies wat je nodig hebt om door te pakken.
Soms heb je vragen die verder gaan dan standaard onderzoek.
Daarom bieden we onderzoek op maat, zoals:
Wil je sparren over positionering, communicatie of productontwikkeling? Onze Proudies-marketeers denken met je mee: specifiek gericht op de 60+ doelgroep.
Voor organisaties met medewerkers in de laatste fase van hun carrière of doorwerkers.
We bieden inzichten over duurzame inzetbaarheid, pensioencommunicatie, behoud van kennis en een sterke employer branding..
Voor maatschappelijke en non-profitorganisaties die beter willen aansluiten bij 60-plussers.
We helpen bij het verbeteren van campagnes, communicatie, programma’s en community-engagement.
Van lifestyle tot finance en van reizen tot zorg: we geven merken de data en inzichten die nodig zijn om 60+ op een relevante en geloofwaardige manier te bereiken.
Denk aan doelgroepdata, concepttesten, campagne-feedback en strategisch advies.
Voor bureaus en strategen die hun werk willen versterken met betrouwbare 60+ data, panels en praktijktests.